Jag lyckas nästan jämt

Jag har lyckats glömma min mobil nere på stallet, på kontoret ;P lyckat jag vet.

Imorgon ska jag följa med Elin till Tilly, förhoppningsvis är det bra väder och då kommer jag att ta med kameran och knäppa massa kort, annars så följer jag med och kanske rider en sväng :). 
Föresten så hade jag tänkt att min nya hjälm skulle behandlas lite varsammare än min gamla hjälm, så jag funderar på att sy en hjälm-påse till den :D. 

Vad tror ni om de? då syr jag förstos två så att den gamla inte ska känna sig mindre omtyckt ;), jag vet dock inte riktigt hur den ska se ut och så man jag ska klura lite, så blir det nog bra.

Min gamla hjälm ser ut såhär :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

logga in på msn när du ser det här, måste prata med dig! :D <3

2011-01-03 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0