Hoppträning imorgon!

Imorgon ska jag vara med på hoppträning för Uffe, jag ska rida Athena :). Jag ska försöka åka dit tidigt, jag har iaf inget bättre för mig om jag sitter hemma så, jag har hört att det ska bli bra väder imorgon också så kameran kommer att få följa med.

Hudik hästsport kommer att ha försäljning nere på stallet också :D jag ska kolla på ett par nya ridbyxor och även en ny hjälm :), tror tyvärr inte att det blir någon flughjälm för mig :'O jag kommer trolig att tävla mer dressyr än hoppning det här året och att rida dressyr i flughjälm de funkar inte bara.
Men vi får se, jag vill sååå gärna ha en och nu har jag ju pengar och allt men men får kanske bli till nästa gång. En sak är klar iaf att pengar ska med imorgon ;)

Hudik Hästsport hittar du HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0