vakna på stallet

Hemma efter att ha haft morgon passet på stallet :).

Vaknade i morse klockan 06.00 och klädde på mig för att åka till stallet, funderade på att springa ner men det fick bli cykeln iallafall. När jag cyklade så tänkte jag på hur trevlig det är att ha stalltjänst på morgonen, idag så var det jag Luddes matte och en ridelev och hennes pappa som hade stalltjänst nu på morgonen :).
Allt gick fort och smidigt och vi blev klara med allt runt halv nio.

Cyklade hem och har nys ätit frukost och så fastnade jag här, ska ta och duscha av mig lite och så ska jag fixa håret och lite så innan jag ska försöka ta mig in till marknaden för att träffa alla i klassen, vi skulle träffas vid 12 ungefär :).

Eftermiddag/ kväll så ska jag till stallet igen och kolla på Uffe-träningen och då hoppas jag på lite bättre väder än nu så jag kan knäppa lite kort. Misty ska va med idag också och de ska bli super kul att få se henne igen <3.


Kommentarer
Postat av: Annette

Alltid lika trevligt att ha stalltjänst med dig och som sagt det gick hur bra som helst :)

Ja trevligt att träffa dig annars oxå förstås ;)

kram

2010-09-12 @ 18:30:32
Postat av: Sandra

:)

2010-09-12 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0