Dag efter dag!

Dålig uppdatering men så kan det bli :/.
Igår så slutade jag tidigt från skolan och firade de med att handla lite på stan :), det blev en kofta, ett skärp och ett par tagits ifrån gina. Så hittade jag ett gammalt bortglömt presentkort i plånboken på HM så där blev det lite smink en ljus blå skjorta, en vit blus, hårspännen och så två tröjor och en mössa till min lillebror som fyller år idag :).
När jag kom hem så var klockan bara ett så jag satte mig i mitt rum och pluggade fram till klockan fem, då gick jag in och åt lite mat och sen åkte jag ner till stallet och där träffade jag Hanna :D <3. hade en super trevlig kväll med Hanna på stallet och vi hjälpte till lite på löshoppningen som var då på kvällen :).
När jag kom hem duckade jag och gick till mig och pluggade lite Fysik innan jag gick och la mig.
Idag försov jag mig och vaknade inte förens vid klockan halv sju :S inte bra, men han med att fixa mig, gratta Neo och han med bussen (Y) han dock inte me att äta frukost men som tur är så finns ju kafeterian på skolan och det är min räddning säger jag bara <3.
Lektioner från 08.05 till 15.05 och sen gick jag till körskolan som ligger där i närheten och pluggade lite körfrågor på deras dator och sen sprang jag till bussen för att hinna hem till tårtan innan jag måste skynda iväg på US-möte nere på stallet :D.
Jag kan bara säga att våra möten är OSLAGBARA! så är det bara ;D man skrattar aldrig så mycket som på våra möten, jag ska försöka filma någon gång aså. Det är orättvist att det bara ska vara vi som får njuta av dom lixom ;)<3.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vill bli uppdaterad om vad ni bestämde! (:

2010-09-11 @ 17:35:25
Postat av: Sandra

åhh självklart ;) <3

vi bestämde oss för att ha ett till möte om två veckor för att kunna bestämma något ;P



Jag säger ju de våra möten kan inte bli bättre (Y) xD

2010-09-12 @ 15:09:25
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0