Hjälp!!

Jag tror väl jag får nå fel, nej inte egentligen men ja nästan iaf.
I helgen så ska vi ha lokal/regionala tävlingar nere på stallet (Delsbo Kör-och Ridsällskap:http://dkrs.se/ ), men som vanligt så har vi lite kris på funktionärer och nu sitter jag här och försöker få jag kan komma på att dom ska vara funktionär någon dag i helgen.
Så nu tänkte jag även här försöka ragga lite funktionärer om det är någon som känner att den kan tänka sig att sällaupp? Eftersom jag vet att det är många från just DKRS som läser min blogg.
Jag förstår inte varför det är så få som vill hjälpa till, att vara funktionär är blad det roligare jag vet och jag kan bara inte förstå att andra inte tycker de? Nå ja om man inte tycker det är så kul så kan man ju iaf tänka att man gör något för att hjälpa sin förening och det är en ganska god anleding till att hjälpatill tycker jag.

Tänk att DKRS inte begär såå mycket av medlemmarna, jag menar på IF så ska man sälja lotter, sälja korv, skotta tak när det är för mycket snö, sköta campingen vid Klacks på sommaren, skjutsa och jaa jag har säkert glömt en massa också.
Jag tycker ABSOLUT inte att det är något fel på IF men jag tycker att det är konstigt att det inte ens går att få ihop tillräckligt med funktionärer :O Det är faktiskt lite underligt tycker jag, men det kanske bara är jag som tycker så?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är konstigt!

Titta vad många vi är, även att alla inte är där.

vi är juh jätte många som KAN hjälpa till!!

2010-10-10 @ 09:22:29
Postat av: Sandra

jaa det är vi verkligen!

2010-10-10 @ 13:23:20
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0