Dagen!

Idag hade jag tänkt försöka rida lite, jag ska bara höra med någon om det går bra och om det är någon särskild häst jag ska rida.
Det är tömkörningskurs idag också nere på stallet så det är nog massa människor där nere :), dom har bokat ridhuset och halva utebanan så jag får se till att hitta mina regnkäler innan jag åker ner.



Mamma försöker få med mig på någon tråkig marknad men jag vet inte om jag orkar följamed, såå tråkigt att bara kolla på massa fula saker fast jag borde följa med för jag måste hitta en present till Alvina och kanske också till en i klassen.
Fast vem gillar inte godis? Jag menar då behöver jag inte ens anstränga mig för att hitta en present (Y)

Klockan fyra så ska jag till Alvina som fyller 17år och sen så vet jag inte vad jag ska göra, så någon som vill hitta på något med mig ikväll, hör av er :D. Annars så ska jag nog bara plugga tror jag, blir faktiskt lite förvånad över mig själv att jag frivilligt pluggar så mycke :O något som är fel tror jag ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0