Hemma tidigt

Redan hemma, såå skönt att komma hem tidigt ibland också. Nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig och plugga lite och sen äta lite mat och sticka till stallet :).


Bild på: Oscar som är en av Delsbo Kör-och ridsällskaps ridskole ponnyer :)

Nu har jag nästan lyckats bestämma tid med Waldorf så att jag och 3-andra i från klassen kan få komma till skolan och berätta lite om den linje vi har valt på gymnasiet och visa lite vad vi håller på med.
Vi fyra går naturvetenskap på Bromangymnasiet i Hudiksvall och ska berätta lite om vad vi gör där, för att locka fler elever till att välja samma inriktning.

Besöket blir troligen torsdagen V.40 klockan 14.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0