Toppen!

Ja då funkar datorn lite igen ;P.

Helgen har varit toppen och jag har egentligen massor att skriva om men får se hur mycket det blir.

Lösdag:
Först på morgonen så satt jag och pluggade lite matte men de var så tråkigt så jag åkte till stallet, så vid halv tio typ var jag på stallet och där var det helt tomt. Sandra var i oförsig där och hade nycklar till kontoret så jag tog nyckeln till kiosken och bar in lite drickor och sådant som hade kommit.
Klockan tolv började det komma lite liv till stallet eller jag mycket liv :) då var det dax för HOPPSATSNINGEN att böra dra igång igen :D kul kul och det var ganska många där + Elin och Rebecka :,D.
Först så hade vi lite teori som handlade om hinder och banbyggning, sen så byggde vi bana och så var det Pay´n´jump för dom som hade anmältsig till de också, alla som inte skulle hoppa själva hälpte till som funktionärer.

Efter allt så hoppade Hanna Lina och jag kan bara säga att dom två tillsammans funkar super bra ihop :D sååå duktiga båda två. I slutet så hoppade dom banan som låg på allt från 100cm upp till en oxer på 115cm och trippel och jaa vad ska jag säga dom var iaf super duktiga :).



Natten blev på stallet med Rebecka, Hanna och Gustus, vi hade hyrt två dåliga filmer och vi kollade iaf på halva den ena innan vi gick och la oss i ett IS KALLT rum ;P.

Söndag:
På morgonen så kollade vi klart på den första filmen och sen så såg vi den andra filmen också, efter de så gick vi ut och hämtade Lina i hagen och så gick vi in i ridhuset med henne medans jag och Hanna tog fram lite plast mattor som vi tänkte se hur hon reagerade på.
Hon var lite tveksam till en början men sen så tyckte hon det gick bra och hon lärde sig fort att hon fick godis om hon gick över ;P.

Sen så åkte jag och Hanna hem till henne för att knäppa lite kort på Majabajja bus :).
Har varit hos bästaste Hanna hela kvällen och så gick jag hem vid åtta eller nå, kom på att jag fortfarande hade hyr filmerna så dom gick jag och lämnade tillbaka också, jag skulle egentligen måstat betala straff avgift på dom men eftersom jag var så ärlig och på pekade de så slapp jag :D



Nu sså ska jag följa VAL VAKAN och sen så ska jag gå och lägga mig.
Bilder får ni se när jag har en dator som fungerar som den ska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0