Svart vitt!

Blir inget stall idag för dagen varit som den varit, och jag tror inte att min vardag kommer att bli så mycket mer som vanligt längre.
Imorgon är det dock en något bättre dag än idag, vi börjar klockan 09.00 och ska vara i Aulan tre timmar för att lyssna på massa politiker som ska prata och sen har lärarna halv studie dag så vi slutar då efter, så imorgon ska jag faktiskt hinna me stallet och eventuellt lite ridning också :).
Lite tråkigt bara att jag inte kan sova på kvällarna, har så ont i ryggen nu för tiden och det försvinner liksom aldrig, men jag brukar inte ha svårt att somna, inte såhär flera veckor i rad iaf :/.

Kommentarer
Postat av: Rita

Uscha inget kul med sådan ryggont.. har du provat spikmatta?

2010-09-09 @ 19:58:19
URL: http://hesteverden.blogspot.com
Postat av: Sandra

ja det har jag provat och det är det äckligaste jag varit med om :S

Det fungerade inte alls för mig :/

2010-09-09 @ 21:08:48
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0