Slut på veckan

Fredag!

Idag började jag inte förens klockan 10:25 då det var fysik och sen så var det lunch, efter lunchen så hade vi Kemi och där fick vi lära oss att göra Majonnäs ;P. Så efter kemin var det Läxförhör i matten och jag tror att det gick bra, det kändes bra iaf men bara för de så gick det väl inge vidare men men.

Efter matten så var det I-val och jag Jenny och Stefan (från min klass) har valt ledarskap som I-val. Där kolade vi på en film idag och jag kan bara säga att jag tycker inte man borde få visa sådana filmer i skolan, den handlade om Marinsoldater och hur ledaren där tränade sin armé. Fy inte alls någon bra film bara sorglig och tragisk på alla sätt tycker jag! Nej tacka vet jag Walt Disney <3.
Slutade halv fyra och jag och Jenny satte oss vid skåpen och spelade kort ett tag innan vi gick ner till stan och hon skulle träffa sin syster och jag skulle åka hem.

I helgen är det Hudikmarknad Fredag-lördag-söndag får se om jag tar mig in eller inte, jag tycker inte att själva marknaden lockar så mycket men kanske blir trevligt med trevliga människor :).

Lördag morgon har jag jour på stallet och så är det Uffe-träning och Misty ska vara med så jag ska försöka kolla lite på hur det går för henne tror jag :,D<3


Kommentarer
Postat av: Rita

Misty är så fin! :D

2010-09-11 @ 10:54:55
URL: http://hesteverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0