Släppa alla tankar

Idag efter skolan så skyndade jag mig ner till stallet för jag skulle hjälpa till på en av lektionerna där det behövdes led hjälp till en av hästarna, det var någon nybörjargrupp och dom skulle ridaut idag :).
Dom var så duktiga alla små barn som skulle rida, det är så roligt att se. Turen gick först upp mot byggdegånden och där blev det en liten trav på grus parkeringen, sen in i skogen där så att man kom ut där man på sommaren går ner med hästarna för att bada. Så hem till stallet igen :).
En lagom lång tur med lagom tempo enligt mig och det var sååå skönt att bara gå där och leda en blyg liten unge och bara kunna släppa alla tankar.
Mamma

Imorgon har jag Engelska-prov, 80 glosor och jag kan säkert inte mer än hälften än :( inte okej!
Vi har också något slags Svenska-förhör och min sovmorgon försvinner för att jag ska gå på något tråkigt NV-forum och framföra min klass åsikter om skolan *tåååkiiigt*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0