Ryttare är idrottare!

Idag har jag pluggat matte den lilla tid som fans kvar när jag kom hem, sen så har jag kollat på Idol och nu sitter jag här, skolan har gått fort idag även fast det är evighets långa dagar på tisdagar och imorgon har jag sommorgon och första lektionen blir att springa koper test på 2km.
Måtligt taggad men det har ju gått hyfsat dom andra gångerna så jag tror nog det ska gå bra, men det är tur att det inte är någon längre sträcka för det skulle nog inte min dåliga kondis klara tror jag.


Jag och Hanna, ryttare är idrottare!

Får se om jag inte lyckas att ta mig till stallet kanske en sväng imorgon eftersom vi slutar ganska tidigt på onsdagar, i så fall så kanske det även blir lite ridning men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0