Plugga istället för stallet

Idag har jag pluggat nästa hela dagen, massa matte och lite svenska och så ska jag plugga lite fysik hade jag tänkt. Det känns inte riktigt som jag har något liv längre, jag är inte ens sugen på att åka till stallet för jag vet att det ändå inte kommer att vara någon där, det är absolut inte så att jag inte vill eller att jag börjar tröttna men jag kan inte komma på något jag skulle kunna göra om jag skulle dit.
Men som sagt nästa vecka börjar lektionerna och då blir det nog mycke mer stallet än den här veckan ;), och bästaste från Sundsvall kommer hem och hejar lite alltid något att se fram emot och som sagt så har jag ju Hanna, Vickan och Sandra kvar kär hemma iaf :) <3.
Fast lite knasigt känns det ändå när jag hellre väljer att plugga på saker som vi egentligen inte ens har börjat med än att åka till stallen :/ jag saknar min Elin och Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, jag saknar dig också..

<3

2010-09-05 @ 22:38:00
Postat av: Sandra

<3

2010-09-06 @ 07:54:01
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0