Låt mig bara somna in!

En FRUKTANSVÄRT lång dag idag, vaknade och klev upp klockan 06.03 och slog på radion med RIX FM på typ högsta volym för att verkligen vara säker på att jag fortfarande var vaken (var oerhör trött idag).
Sen så sprang jag till bussen som gick från torget 07:05. Phu* jag han tänkte jag när jag äntligen satt på bussen.
Så var det lektionerna.

Först var det Pedagogiskt ledarskap (eller vad de heter), så Två timmar biologi där vi håller på med projektarbeten sen lunch och det var tacosoppa så jag åt inte (tycker inte om soppa). Så efter lunch hade vi Matte, Fysik och Historia, sista lektionen slutade 16.00 och efter de så sprang jag till körskolan för att vara med på teorilektionen, den började 16.00 så jag kom 10 min försent och den slutade inte förens 17.30.

Men åhhhhh vilken lång dag!
Bussen hem till Delsbo gick inte heller förens klockan 18.00 och den var dessutom försenad, det är dom här dagarna man önskar att man vore någon annan eller åtminstone inte valt en plugg linje som Naturvetenskap.


Tror jag behöver en paus nu, fast först måste jag plugga fysik som vi ska ha prov på nästa fredag, åhh ge mig en säng och låt mig gå i ide över vintern så kan jag vakna framåt sommaren igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0