Katastrof!

Ja det är faktiskt katastrof nu!

Jag har varit på stallet 1 gång den häv veckan om man inte räknar med måndagen också då jag gick dit och cyklade hem direkt.
Det är INTE okej, jag har haft alldeles för mycke plugg och inte haft någon lust att ens gå ner till stallet, har känt att det ändå inte skulle ha varit någon där så det har lixom inte blivit av bara.

Jag var ner i Onsdags och då red jag Rasmus :), och när jag ridit klart så kom Hanna och red Evita så det blev iaf en bra dag då men sen så har det inte hänt någontig :(.

Nästa vecka börjar alla lektioner och jag har ridning på måndag och möte på Torsdag och så ska jag väl försöka ta mig ner lite mer då, då är det iaf lite fler människor där och det gillas :) <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0