Jag kan förklaring!

Jag har faktiskt en förklaring till att jag varit borta här ifrån.

Våran dator hemma kan jag säga har varit tapper men nu har den gett upp :,(, vi har inte fått igång den på hela veckan förens nu, den startar om man vänder upp och ner på den och skakar samtidigt som man trycker igång den och snurrar runt.
Snörren är VIKTIG!

Jonas har säkerhets kopierat ALLT och så får våran tappra lilla dator stå på tills på måndag då den nog får sluta sina dagar.

Nu har jag feber och är inte alls pigg och kry men imorgon blir det iaf stallet eftersom jag inte haft någon tid till de denna vecka heller pga. allt som skolan kräver :/.
Helgen ska bara tillbringas på stallet hoppas jag och där ska jag krya på mig lite, och jag tror att jag blivit sjuk av att inte varit där nästan alls sen skolan började :(<3

Justja Jonas har raderat hela datorn också så här är typ ända bilden på datan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0