Jag har kört bil

Måste ju berätta mer om att jag övningskörde igår ju ;).
Först och främst så får jag inte övningsköra för jag har inte gått den där körkorts kursen som man måste gå innan man får börja övningsköar, men eftersom jag är så busig så gjorde jag det iaf.
Först så provade jag bara att starta bilen och hitta allt och vilken pedal som betydde vad :P, så provade jag baka lite och sedan köra framåt igen (vi stod bara på vår lilla parkering så jag hade inte så mycket mer utrymme), senare på kvällen så hade vi så tråkigt jag och mamma så vi åkte bort till Rusmyrvallen där jag fick provköra mer :D.
Helt svart mitt ute i skogen och där var vi på en liten grusväg, jag och mamma bytte plats och så startade jag bilen, la i ettan och så gasade lag lite och vet ni jag körde i säkert en timme där ute i skogen ;P, jag hittade en stor typ vänd plan eller vad det nu var där jag tränade på att backa köra rakt fram och vända och jaa bara lekte runt lite.
I uppförsbackarna tränade jag på att hitta drag läget på bilen och i nedförsbackarna så kände jag på motorbromsnig eller vad det nu heter :P, det var iaf super kul :D.
Jag måste ju säga att det var förska föngen jag någonsin suttit bakom en ratt på en bil så jag tycker att jag var ganska så duktig faktiskt ;)
Nanna berg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0