åhh!

Helt värdelösa dagar med en mindre glad mamma och massa folk som fyller år. Livet är inte lätt när det är svårt asså!
Det ända jag vill är att vara på stallet och iaf hela helgen tänkte jag vara där men nehe då inte, för då ska jag på marknad, övningsköra och på kalas.
Idag ska jag också på kalas i hudik och jag måste plugga och jaa het värdelöts bara!
Här är iaf min lilla plan nu:
1: titta om jag måste plugga massa matte, om det är så så gör jag hälften nu och resten inatt
2: åka till stallet och förhoppningsvis rida (Y) :D
3: åka till hudik och sen hem igen när vi är klara
4: plugga
5: sova ;)
Nå vad tycks? har jag inte planerat allt väldigt bra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0