Bus-cupen omg.3.

Idag var det klubbtävling nere på stallet, jag var där klockan 11 och tävlingarna började 13.30. Jag och Hanna började fixa och allt eftersom blev vi fler, vi var väldigt kort om folk men jag tycker att det gick bra iaf och ett STORT TACK till alla som var där idag :) <3.
Hanna och Maya <3

Klasserna idag var:
1: Bus-cupen nivå1. stilhoppning (bara grund) 30cm.

I denna klass blev alla placerade

1:a vart Ida
2:a Denis
3:a Matilda
4:a Linn
2:a Klassen. Bus-cupen nivå2. Två faser 50cm

I denna klass var det 3-placerade

1:a Gustav Dellhem
2:a Hanna Glantz
3:a Elin Sving
3.dje klassen. Bus-cuppen nivå3. Två faser 80cm

I denna klass var det 3-plcerade
1:a Elin Rooth- Sweet Tilly
2:a Hanna Glantz- Tequila
3:a Sara Bergström- Rebell
4:de klassen. KM-lilla rundan. LD-LC

I denne klass var det 3-placerade

1:a Elin Rooth- Sweet Tilly
2:a Gustav Delhem- Loppan
3:a Elin Sving- Mr Bean
5:e klassen. KM-stora rundan.LC-LB

1-placerad
1:a Hanna Glantz- Evita
STORT GRATTIS!


Elin Rooth och Sweet Tilly <3 Blogg: http://annier.webblogg.se/
Jag har varit spricker hela dagen och gjort bort mig ;P  jaja så kan det vara :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0