Toppen dag!

Dagen började med att åka till stallet vid klockan 10.00, då skulle nämligen Amanda och Misty rida för Uffe (hoppträning) och de ville jag inte missa. Tyvärr så har det varit så kallt under natten så dom var tvungna att rida inne i ridhuset så det blev inga bilder idag :/, men det gick bra för alle iaf och de var kul att se :).
Amanda och Misty <3

Sen så har jag ridit Oscar, Ludde och faktiskt även Tequila idag :D.
Först så red jag Ludde och det gick bra som vanligt :).
Ludde och hans ägare :)

Sen så red jag Oscar, jag hade tänkt rida runt hagarna och lite så bara men det var så hårt och halt att det gick bara inte, jag skrittade fram ute och sedan så red jag på utebanan i stället. Det gick bra de också och dessutom så var Gustav snäll och knäppte lite kort på mig och Oscar :D.
Så här kommer för ovanlighetens skull rid bilder på mig och Oscar;)
När jag hade ridit Oscar så gick jag hem för att äta och sedan skyndade jag mig ner till stallet igen för att knäppa lite kort på Hanna som hoppade Maya :).
Dom var verkligen super duktiga idag och jag kan inte säga annat än att jag är imponerad av dom. Maya är 6 år gammal och har inte hoppat alls så mycket eftersom hon har varit helt omöjlig att rida för bara ett år sen, Hanna har verkligen gjort ett enormt jobb med henne och nu är hon en riktig liten pärla och verkligen älskar att hoppa.
Hanna och Maya <3

Dom har bara tävlat det är året eller ja ett halv år typ, runt 8 starter har dom gjort och nu funderar dom alltså på att starta sin första LA i Timrå. Idag hopptränade dom alltså lite och hoppade bana på 115 :O och det jick super bra verkligen och jag tror inte att det kommer att var några problem alls för dom att starta LA.
Hanna och Maya <3

Hanna och Maya


Hanna och Maya


Två nöjda tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0