Tjuvar på stallet

Vi slutade tidigt idag så jag åkte till stallet så fort jag kom hem, Hanna var där nere och har planerat lite inför klubbtävlingarna (kommer mer om de när allt är klart). När jag kommer upp för läktaren och in till kafeterian och kontoret så är det första jag ser en sönderslagen dörr :O, det har varit tjuvar på stallet inatt!
Dom har brutit sig in lite varstans, tror inte att det var så hästvana men det spelar ingen roll. Nu är det dax för Securitas om jag inte har helt fel men jag tror det blir så iaf.
Så här kan det inte fortsätta!
Fy FAN! för såna där idioter jag blir så fruktansvärt arg och ledsen. som tur var så kom dom inte över så mycke pengar men det är inte okej iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0