Dressyren igår!

Jag då var det dax att uppdatera lite här ;).
Tänkte böra skriva om gårdagen och hur det gick på pay'n'riden.
Bild på Mystik!

Jag åkte ner till stallet så att jag var där runt halv tio för att inte missa något, jag skulle inte vara med själv utan bara knäppa kort på alla andra hade jag tänkt, jag hade dock gärna varit med men har för det första inte pengar till det och sedan så tycker jag att jag har tappat så mycke ridning så att jag inte känner att jag vill bli bedömd :P.
Hanna och Ellie<3
Jaja jag ångrar mig ja, men jag fick iaf massa fina kort och dessutom så red jag efteråt. Massor av trevliga stalletmänniskor som var där mammor, pappor, mindre och större barn, tjejer och kille ;)  och så Marit och Emma som dömde. Kunde det ha varit bättre?
Rebecka skulle vara med (bor förtillfället i Sundsvall där hon går i gymnasiet men hon är fortfarande medlem i DKRS) på Mystik och dom skulle rida en LB:1. När jag kom ner till stallet så stod hon och gjorde i ordning Mystik för att vara klar och kunna rida fram senare. Jag tyckte att hon skulle tänka på korten och villa ett hon skulle knoppa Mystik ;P, hon var tyvärr inte lika på den idé som jag var och därför blev det jag som ställde mig och knoppa.
(därför så får ni inte skriva något dumt om dom nu ;P)


Rebecka och Mystik

Tove var där och skulle rida Mr Bean, och vad jag såg, så såg det bra ut på framridningen :) <3.
Tove och Mr Bean

Hanna var också där och skulle rida två stycken hästar, först så red hon Ellie i en LC:2 och Ellie var verkligen super fin på framridningen, hon tyckte dock att det blev lite för jobbigt ibland och så satte hon sig på tvären ;P men annars så var hon fin.
Inne på banan var hon också fin ända tills dom fick "varsågod och rid", då tyckte Ellie att det räckte, men dom gjorde en fin runda tillsammans och båda två var suer duktiga tycker jag :) <3.
Hanna och Ellie

När Hanna hade ridit färdigt på Ellie så var det dax att hoppa upp på nästa häst som var Casper, han var också fin på framridningen och även inne på banan tycker jag :).
Jag måste bara berätta också :P, inne på banan då Hanna red så i sista galoppen lägger sig Hanna fram på halsen på Casper (ser det ut som) och alla på läktaren bara undrade vad människan höll på med, haha xD, när hon ridit färdigt så bar måste man fråga vad hon egentligen höll på med i galoppen ;P.
HAHAHA tygeln hade lyckats fastna i hennes ben och hon hade försökt komma loss x) Det var helt klart stilpoäng på de ;) <3
Hanna och Casper

När allt var slut så drog jag med mig Rebecka, Tove och Hanna ner till hamnen för att ta lite fina höst kort :)
Bilder:




Ja det blev ett ganska så långt inlägg men så kan det bli ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0