Tävling Söndag!

Åhh det var tungt att kliva upp, jag var såå trött men jag blev klar och cyklade ner till stallet, precis när jag hoppat av cykeln ringer Elin och lät helt förkrossad och frågade om inte jag kunde cykla och ge Tilly hö och släppa ut henne. Det är väl klart jag gör, jag försöker att hjälpatill om jag kan och jag vet att mina vänner skulle göra det för mig.

Så jag cyklade till Gåsbacka där Tilly stod och släppte ut henne gav henne mat och bytte täcke på henne, sen cyklade jag till stallet igen.

Jag tror aldrig jag varit med om en tävling som gått så fort, vi hade 5 klasser idag också och tävlingarna startade klockan nio och vi var klara vid 12.40 :O är det inte otroligt? Även idag tycker jag allt flutit på bra och alla har varit duktiga :).

Orkar inte skriva så mycke mer så vill ni veta mer får ni fråga :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Tusen tack sandra.

<3

2010-10-05 @ 19:22:35
Postat av: Sandra

<3

2010-10-05 @ 19:33:31
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0