Tävling lördag!

Jag nu hade jag tänkt att skriva lite om helgens tänlingar och jag börjar med Lördagen och ponnyerna.
Jag kom till stallet lite senare än jag hade tänkt men vid tio över sex så var jag iaf där, vi fixade det sista som vi inte orkat men kvällen innan och klockan 9:o gick första start. Jag stor på banan som banpersonal hela dagen och jag han även med att få lite kort på några iaf men så länge så får ni bara gamla bilder att titta på.
(om ryttaren inte vill var men och visas här så är det bara att säga till så tar jag bort bilden. Bilden är ifrån förra hopptävlingen som var i somras)

Jag tycker att allt verkade flyta på väldigt bra hela dagen iaf på banan och va vad jag såg, så måste jag säga att jag är väldigt stolt över att jag är en i DKRS, alla gjorde super ritter och det är alltid kul att se när det går bra för en egen klubb ;).
Elina på sin B-ponny Fabbe gjorde två toppen fina rundor i klass ett och två, första klassen var en Clear round där de var felfria och sedan en LC där dom kom runt på 4 fel :D toppen bra och stort Grattis!
Elin på sin D-ponny Sweet Tilly gjorde en toppen runda i LC:n, såg fint och trevligt ut och dom gick bubbel nolla och blev där med 2:a i klassen :D
GRATTIS!
(för att läsa mer om hur det gick för elin kan ni kolla hennes blogg: http://eliinrooth.blogg.se/)
Hanna på sin D-ponny Grey May fick också en super fin runda i LC:n och även dom gick bubbel nolla och blev placerad 3:a :D
GRATTIS!
Dom fick även en super runda i LB:n där de också gick felfria runt i en avdelning B och därmed fick en rosset :D
Grattis :D
även Sara, Sofie, Tove, Gustav, Saga och Emilia gjorde verkligen super fina ritter också och stort GRATTIS till er också :D
När tävlingarna var slut så prov red Hanna Casper, hon skulle ha tävlat Lina egentligen men tyvärr så var hon skadad då vi tog in henne :/, så det blev Casper iaf och dom hoppade inne i ridhuset och det såg super bra ut :).
Sen följde jag med Hanna hem, hon red på Maya och jag cyklade bredvid :). Jag blev kvar hos Hanna fram till klockan halv elva. Jag cyklade hem och gick bums och la mig, jag somnade bums men vid typ två-tre tiden så vaknade jag och höll på att smälta bort för att det var så varmt i rummet :O + att jag var så törstig så jag visste inte alls vart jag skulle ta vägen. låg där och bara längtade efter vatten och orkade INTE kliva upp och sänka värmen på elementet heller. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0