Sned o vinn!

Har nyss kommit hem från stallet, jag har varit och ridit Oscar idag också :). Idag red jag en liten stund på utebanan också som omväxling, jag jobbade massa övergångar och halter och så försökte jag tänka på min egen sits och inverkan. Jag tror tyvärr att mitt bäcken är snett igen :/ det känns som om han alltid går på dubbla spår och jag har tänkt på att det flesta jag rider går på dubbla spår eller iaf ofta går på dubbla spår.
Om det är så, så är det ju inte så bra eftersom jag rider Oscar som ska sättas igång efter att ha haft ont i ryggen och om jag då är sned så är det ju väldigt lätt att han också kommer att bli sned han också och det vill jag verkligen inte.
Elin och Oscar i Hudiksvall!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Välkommen att besöka min ridsportsblogg :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-10-22 @ 19:47:46
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0