Snart dax

Då var det helg igen och den här helgen kommer jag att ha fullt upp på stallet med tävlingarna som vi ska ha, idag efter de att jag slutat skolan och kommit hem så var jag såå fruktansvärt trött, Jag kom hem och bara sa till mamma att jag inte orkade mer för idag och att jag skulle gå och sova tills att jag skulle till stallet klockan 17.30.
Mamma bara kolade på mig och sedan så frågade hon vad jag ville ha för pizza, dom skulle just beställa så när jag vaknade var det bara att kasta isig den innan jag skyndade iväg till stallet.
Kom ner till stallet där jag och Marit började med att mäta ut lite avstånd där hindrena skulle stå och efter hand så kom det fler och fler och allt flöt på bra tycker jag :D, tycker även att alla som hjälper till i helgen verkligen ska känna hur mycket ni betyder för ridskolan och utan alla er som alltid ställer upp ska ha en STOR eloge! och så får vi bara hoppas att vi kan bli fler så att man inte ska behöva jobba ihjäl sig varje gång.
Uffe-träning DKRS  Therese Wallner och Golden :)
Vi fick ganska mycke gjort idag men det blir en tidig morgon för mig i alla fall för det är fortfarande ganska mycket kvar att göra, men det är som det brukar och man bara orkar inte göra allt samma dag!
Jag ska försöka vara där till halv sex hade jag tänkt så det blir ingen sovmorgon direkt men vem behöver de när det är tävling? Finns det något roligare, ja inte om ni frågar mig eller jo att tävla själv kanske men ja ni fattar ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0