pay'n'ride

Imorgon blir det stallet på morgonen :D, det är pay'n'ride (pogramridning) och jag ska knäppa massa kort om vädret tillåter :).
Rebecka ska rida lilla grå och henne vill jag inte missa, hoppas på att Elin också kommer ner och kollar eller ja jag hoppas faktiskt att alla roliga, trevliga, gulliga människor kommer ner i morgon :,).
Jag fattar inte vad det är för fel på mig, jag har frusit konstant den här veckan och går med filtar runt mig hemma och ändå fryser jag som bara den, kollade på termometern nyss och vi har 25-grader inne förtillfället :o jag borde inte frysa, men men jag är en sommar människa ! Fast ska det fortsätta såhär så kommer jag att frysa hela vintern :( åhh vad jag vill bo i ett varmt land!
Nej nu hoppas jag på strålande sol och värme imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Croatien<3

2010-10-17 @ 16:39:14
Postat av: Sandra

jaa <3

2010-10-17 @ 16:55:25
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0