Oscar

Idag efterskolan så gick jag ner till stallet för att rida Oscar, Oscar har ståt en längre tid pga skada men nu ska han så smått börja på att sättas igång, han får nu skrittas och även travas lite lätt och på mycke raka spår. Vi red vår vanliga lilla tur runt hagarna och sedan upp till galljbacken för att klättra lite uppför och nedför, det var mörkt när vi skulle rida iväg så jag tog alla reflexer jag kunde hitta i mitt skåp och sedan gav vi oss av.
Gammal bild på mig och Shavanna och i bakgrunden Rebecka på Falada :) <3

Oscar var inte alls så spänd som han har varit förut, visst var han lite spänd i början men han kunde slappna av mycket bättre idag  tycker jag :D.
haha super gammal bild som jag hittade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0