Nästa gång går det bättre

Har ridit lektion idag, fast först så red jag ut en liten sväng på Oscar barbacka tillsammans med Hanna som ledde Lina. Gick väl bra blev bara en kort tur i skritt idag för att jag skulle hinna tillbaka tills att lektionen skulle börja.
Red Quinty idag också och idag hade vi hoppning, Quinty kändes rätt så fin och mjuk då jag red fram men sen gick det ju käpp rätt nedåt alltså! Kändes inte alls som jag var med henne utan mer att jag gjorde en sak och hon gjorde något annat, jag vet e tusan vad jag höll på med idag alltså men ja jag vet att jag kan rida bättre än så här. Det var ju skrämmande hur dåligt jag red stund vis, men, men nästa gång ska jag rida bättre och då ska jag vara nöjd efteråt ;).
Quinty försökte iaf och gjorde så gott hon kunde utav de som blev och ibland så lyckades det bli bra iaf så jag får försöka jobba utifrån de som bar bra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0