Misty ska till stallet

Idag ska jag till stallet och kolla på Uffe-träning (hoppträning), vädret här ser än så länge ut att bli bra och i så fall kommer det bli en massa kort också idag.
Jag ska egentligen dit och kolla på Amanda och Misty för dom ska vara med på träningen idag :D, så roligt att se hur det går för dom och att få träffa Misty <3, dom passar så bra tillsammans och Misty har blivit så fin :)<3.
Misty <3

För er som inte vet vem Misty är så kan jag berätta att jag hade henne typ på foder förra året och fram till någon gång i vårs då ägaren tyvärr måste sälja henne, jag köpte henne inte för att jag blir snart förgammal för att tävla ponny och det är vad jag vill, även om jag mer än gärna skulle ha velat ha henne kvar.
I alla Fall så köptes hon av Amanda och där har hon det verkligen super bra och dom passar väldigt bra tillsammans :D<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0