Magic Girl!

Åhh vet ni va!
Elin och Rebecka har hittat Magic Girl, det är en tjej som äger henne och hon bloggar :D, hon verkar ha det super bra där och jag är så glad.
Magic stod ett kort tag på ridskolan här (Delsbo Kör-och Ridsällskap) men hon var tyvärr inte alls någon ridskolehäst, därför skickades hon tillbaka och sedan såldes till någon annan. Under den korta tiden hon stod på DKRS så vart jag iaf helt förälskad i henne <3, jag försökte övertala mamma att vi skulle köpa henne då jag hittade henne på annons senare men som vanligt så går mamma inte att övertala :/.
Jag är iaf jätte glad att hon som har henne nu bloggar så att jag kan läsa lite om henne hur det går och allt, kul att hon är så fin också :).
Magic Girl:
Ägarens blogg:http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: nea

Hej! tack :) herregud vad roligt att få veta om Maggies bakrund! jag vet ingenting om vad som har hänt henne innan jag fick henne.

ridskola?! det kan jag förstå att hon inte passa till.. vart ligger ridskolan? kan du inte berätta, hur var hon i "beteendet"? hur länge var hon på ridsk? vad hade hon gjort? tävlat? hopp/dressyr? vart kom hon ifrån?

ja kan du inte berätta allt du vet!

haha nu blev jag verkligen hyper!

o tack, vad roligt att du tycker det! :´) ja hon är en pärla och jag fastnade för henne direkt!

jättekul att du hörde av dig och skicka jättegärna bilder på henne! :) hur gammal är hon på bilderna?

/Linnea

2010-10-16 @ 00:31:45
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: hanna

jag kan ju berätta lite om henne iaf.

Hon köptes från stall kuskahus, och det var dit hon kom tillbaks när hon inte skulle vara kvar. Största anledningen till att hon såldes var för att hon skenade två gånger ut från hagen, första gången genom alla staket sedan in i våran ridhus dörr. Och andra gången så hoppade hon över en bil (!). Så då kunde hon inte vara kvar för att man var rädd för att hon skulle kunna göra det med ryttare på också. Hon kom aldrig in i verksamheten, utan reds bara av några få ryttare, som var lite duktigare. Hon var också lite för känslig och pigg för att kunna gå med de minsta. Hon tävlade aldrig här då hon bara var hos oss ett kort tag, men de flesta som red hene tyckte jättemycket om henne. Hon hoppade inte så mycket med ryttare, men löshoppade superbra!

Ridskolan heter delsbo kör- och ridsällskap, och ligger i Delsbo, Hälsingland.

2010-10-16 @ 14:00:47
Postat av: Sandra

Nea: åhh jag ska också berätta allt jag kommer ihåg ;)

2010-10-16 @ 22:10:45
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: nea

sv; lilla maggie, det låter som hon.. :) men (haha) en bil?!

sandra, ja skriv skirv skriv :D hihi :)

2010-10-16 @ 23:03:20
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0