Idag har jag mer att berätta om

Ja idag är det mer att berätta om kan jag säga.
Jag kan ju börja mer att säga hur besviken jag är, jag har sätt den första snön här idag. Det är inge snö i Delsbo TACK OCH LOV! satt på bussen och läste påväg till skolan (i Hudiksvall) och när jag kliver ut ur bussen så är det VITT! håå jag det är sant snart kommer vintern :,/.
Snö!

Idag hade vi svenska prov och jag satt och pluggade lite innan vi började och så börjar brandlarmet på skolan gå!
Första dagen det är snö ute har dom lagt in en brandövning, eftersom jag och Jenny inte ville frysa så hämtade vi jackor innan vi måste skynda ut och TUR det, vi hade frusit ihjäl annars.
Så hela skolan utrymdes (ca 1800 elever) och där fick vi stå ett bra tag och frysa :S.
Närmaste vägen ut och fort skulle det gå!


Samling vid bygg!

När vi äntligen fick komma in så var det dax att gå till gympan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0