Hemma hos Hanna

När Hanna hade hoppat klart så följde jag med Hanna hem, Marit frågade om inte jag kunde rida Tequila och Hanna Olle och det är väl klart jag kunde :).
Så när vi kom hem till Hanna så fixade vi Maya och släppte ut henne i hagen, så gick vi in för att fika en stund och Hanna behövde värma sig lite först. Vi blev dock kvar inne ett tag längre än tänkt kanske men vad gör de? vi hade iaf ingen brådska :).
Vi laddade över bilderna som jag hade till hennes dator och så bakade Hanna och Marit äppelpaj :D, det är alltid så trevligt där :). Medans äppelpajen stod i ugnen så passade vi på att rida. Hanna på Olle och jag barbacka på Tequila, vi red en tur i skogen och hoppades att vi inte skulle behöva träffa på någon galen älgjägare.
andra gången jag red Misty <3

När vi kom tillbaka var det nästan mörkt och det var skönt att få komma in i värmen igen efter en otroligt trevlig rid tur med Hanna och hästarna. Inne luktade det ny gräddad äppelpaj och värmen kom snart till baka :).
Tusen tack för en suveränt trevlig dag :) <3.

Kommentarer
Postat av: nea

sv; du kom på en massa ju :D bäst hittills!

tack för att du kommentera vad du tyckte :)

2010-10-25 @ 08:40:00
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0