Har inget vettigt att skriva om

Idag har jag egentligen ingenting att skriva om, det har regnat och varit grått väder hela dagen. Poliserna har myllrat runt idag. Dom har ståt längs vägar och kollat typ all trafik, mobil våg, hastighets kontroller mm. En lastbilschaufför fick böta nästan 10.000kr för att lasten på flaket vägde olika mycke på höger och vänster sida :O.
Många chaufförer har inte jobbat alls idag pga detta och jaa mer spännande än så tror jag inte jag har att berätta om xD.
(Mamma kör lastbil och har berättat) ;P
De närmaste jag kan hitta likt en lastbil ibland alla bilder på datan.

Dagen började inte bra idag kan jag säga, jag försov mig och kom 20min försent till första lektionen som var ledarskap. vädret har varit grått och tråkigt och jag slutade sent och måste plugga massa Svenska som vi har prov på  imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0