Utkastad av min egen mamma!

Vet ni va?
Jag har blivit utkastad från min eget hem av min egen MAMMA :O är detta okej? NEJ!
Nå ja överdriva lite är min stora grej, men det känns så faktiskt. När jag kom hem efter att ha varit på tävlingen i Timrå så går jag in i stora huset (jag bor i en liten stuga på gården) och då ber mamma mig att jag ska hålla mig ute hos mig HELA kvällen, bara för att hon ska få  umgås i fred med sina vänner :O. Jag tycker inte att det är helt snällt faktiskt!
Men jag tog iaf med mig datorn ut så det går väl egentligen ingen nöd på mig, men bara just för att mamma inte vill att jag ska vara med dom så vill jag ju de EXTRA mycke bara för att liksom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0