Dåligt humör!

Jag tycker inte om söndagar, dom är nästan alltid så sega och dessutom är det sista dagen innan skolan börjar igen. Inte för att jag inte tycker om skolan för det gör jag verkligen, men jag tycker mycke bättre om lov ;).
Hanna och Lina!

Jag borde göra en massa men jag orkar inte, jag är bara på dåligt humör och vill gå och lägga mig.
___________________________________________________________________
Var ner till Stallet iaf och tittade en liten stund på hoppträningen och sen så tog jag in Ludde och gjorde i ordning honom för ridning, och sedan gick jag ut till ute banan. Tyvärr var det så hårt där så det blev inte alls något långt ridpass :/, sen så cyklade jag hem och hade motvind hela vägen hem och när jag kom hem var mamma på dåligt humör och nu sitter jag här och bara surar ;P
Hanna och Champagne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0