Distansritt idag

Idag har det varit prova på distansritt nere på stallet :D, jag åkte ner till stallet så att jag var där 07:20.
Jag var förryttare för klass 3 (en som red före i klasserna 2 och 3 för att visa hur banan gick och vara med utifall något skulle ha hänt).
Såhär såg tidsschemat ut för dagen :)


Här anmälde man sig!

Klockan 09.00 var det veterinär besiktning där dom kollade:
* Puls
* Slemhinnor
* Rygg
* Ben
* Övrigt (om det var något annat som dom la märke till)
Hästen skulle även visas upp i trav
Här veterinär besiktigas Nisse!

Det var en oerhört lyckad dag tycker jag och det skapades ett stor intresse till att fortsätta med detta hos alla :D.
Nu är jg ganska så super trött efter en lång och trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0