Gårdagen!

Igår hade jag verkligen ingen tid till att blogga, var knappt hemma nå och när jag väl var det så var jag alldeles för trött och nu är jag sjuk dessutom, inte lätt känner jag ;).

Igår hade jag stalltjänst nere på stallet, var där till klockan 07.00 för att fodra hästarna sen så kom det två till och hjälpte mig med att ta på täcken fylla vatten och ta ut hästarna, vi var klara lite efter klockan nio tror jag.



Jag hade lite fullt på schemat på morgonen, klockan 09:30 började Pay'n'jump och jag skulle rida Oscar, vi hoppade bar 40cm eftersom han inte är fullt igång än och inte hoppat på länge. Så när jag var klar med allt i stallet så gjorde jag i ordning honom och red fram på ute banan. Han var väldigt pigg och verkade tycka att livet lekte ;).
Jag kunde inte låta bli att bara busa lite och han tyckte det var super kul ;)<3.

Tove och Mr Mean :)

När vi kom i ridhuset och skulle hoppa så kan jag ju säga att lugnt och fin var det väl inte men gud så roligt, haha jag kan nog säga att det gick hellre än bra ;).

Sen så var det Uffe-träning och de blev jag kvar och kolade på farm tills det vart dax att ta in hästarna vid klockan 16. Satt i kafeterian och pratade en massa Elin och bara hade trevligt <3.
Sen kom jag hem en stund och mamma var på oerhört dåligt humör, sen så gick jag till Elin och var hos henne tills det var dax att gå ner till stallet för att kvällsfodra hästarna.

Det var en toppen dag med en massa trevliga människor :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0