Inga planer för idag

Nu är det helg igen och jag kan förhoppningsvis uppdatera lite mer ;). Vet ni att hon som ägde Misty då när jag red henne mycke och så, hon har köpt Mistys helsyster och på söndag (imorgon) så ska jag få prova rida henne :D. Ska bli kul och se om dom är lik varandra eller inte.
Vita hästen är hon ;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har inte någon plan för idag iaf, kanske jag ska fråga om Quinty skulle behöva ridas eller om någon annan kanske skulle behövas ridas, vi får se :).
Fast först så skulle jag vilja träffa Elin som är hemma i helgen :D<3. Kameran är nog med idag också fast det inge vidare väder så jag tror inte det blir några bilder.
Hanna och Casper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0