Red Elli för första gången

Hemma igen då och var nyss ridit, Jag och Elin red Oacar och Elli idag jag fick tyvärr inge svar från Hanna så hon var inte med :/ <3. Jag red för första gången Elli som är en av DKRS nya pynnyer :D hon var en trevlig liten ponny som jag och Elin kom fram till skulle ha varit favo ponny om vi hade varit mindre, hon är ju en B-ponny så jag kommer väl inte rida henne så överdrivet mycke kan jag säga men hon var verkligen en super trevlig liten ponny att rida :).

Hanna och Elli <3

Jag har inte ätit något idag så nu hade jag faktiskt tänkt laga lite mat till mig för annars så kommer snart alla frukter vi har här hemma vara borta.

Sen så hade jag tänkt sätta mig med photoshop och försöka fixa till någon ny heder till bloggen och kanske klura lite på designen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0