Idag har jag varit duktig!

Idag har jag varit väldigt duktig, jag har börjat på mitt nya liv ;) nämligen börja plugga.
Haha ja från och med nu ska jag försöka plugga lite varje dag i stället för skjuta upp allt till helgen för då vill jag göra massa annat ju.


Hanna och Lina :)

I helgen så ska jag sköt Ludde som står på stallet, tur att jag har Ludde att ta hand om, känns som om det bara är jag som inte kommer att åka till Globen nu i helgen. Det betyder att stallet kommer vara väldigt tomt och jag kommer ha tråkigt eller ja inte nu då eftersom jag får sköta Ludde.
Då är vi två iaf och vi ska nog kunna göra det roligt för oss ska ni se :).

Ludde och hans ägare :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken fin bild på Linn & Ludde om du har fler får du gärna maila över lite till mig ;)

Tack underbara Sandra för att du tar hand om Ludde i helgen vet att han kommer få det jättebra med dig :)

Så glad att du oxå ställer upp och rider honom varje vecka =)

Massa kramar från oss <3

2010-11-24 @ 21:04:29
Postat av: Sandra

Åhh det är bara roligt :)

2010-11-24 @ 21:10:15
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: linn

hej vilken fin bild på mig och ludde <3 <3

2010-12-16 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0