Hemma!

Nu har jag kommit hem från Söderhamn och familjen där :).
Internet har inte fungerat på hela dagen förens nu då som tur är! Så nu är det på tiden att jag uppdaterar här lite igen ;).
Hanna och Maya <3

Började dagen med att åka till stallet, när jag kom ner så flög det en helikopter väldigt låkt över hagarna så hästarna var lite lät uppivarv kan jag säga. Jag hämtade Oscar och stod och borstade honom en stund och så börjar det att regna *suck*.
Jag bestämde mig för att rida efter att han ätit sin lunch och hopades på att det då skulle ha slutat att regna, men inte då så det fick bil en blöt ridtur idag.
Oscar!

Ren så har jag bara varit på barnkalas och nyss kommit hem ifrån de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0