händelselös dag!

Idag blir det inget stall för min del, har mycket jag borde göra och lite ork. Det blåser ganska mycket ute fast det är faktiskt 0,9 + grader ute.
Jag har inte något att skriva om egentligen, inget spännande som har hänt eller som jag kan komma på att skriva om så kom gärna med förslag på någonting :). Jag ska ner till källaren och hänga min tvätt som jag glömt bort där nere och sen blir jag väl sittandes här ett igen fasten jag borde göra så mycke annat.
Man blir så tröt nu när det alltid är så mörkt och särskilt när man åker iväg innan det har ljusnat och sen kommer man inte hem fören det har blivit mörkt, jag förstår verkligen att folk blir självmordsbenägna den här tiden på året, det är inte precis så att man känner sig glad och allt bara flyter.
Nej jag länkar till sommaren igen!
(jag är absolut inte självmordsbenägen men jag tycker den här tiden är ganska dyster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0