God natt

Nej nu måste jag dra mig ut till mig och sova, sen så börjar jag inte fören klockan 11:20 imorgon :D, tyvärr går bussarna väldigt dåligt eller jag är lat och orkar inte gå från stan till Broman utan jag åker häller bussen som går från Delsbo klockan 08.15 för den går ända upp till gymnasiet ;).
Så kan det vara när man är lat fast ganska morgon pigg, då kan jag ju sitta och plugga med någonting på skolan (har dock aldrig hänt hitils, män vem vet jag har ju börjat mitt nya liv så det kanske blir första gången nu då).

Fast mest troligt är nog att jag sitter och spelarkort med dom andra i klassen, men det låter ju bra om man skriver att man tänker plugga istället, eller ja man låter som om man är duktig och jobbar ;).


Kommentarer
Postat av: nathalie

gud vilken fin blogg! :D

kika gärna in på min ^^

2010-11-26 @ 07:12:41
URL: http://myskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0