Dagen

Idag är det Julskyltning här i Delsbo, det betyder att det kommer att vara massa folk som kommer stå och sälja saker här precis där jag bor.
Jag kommer nog hjälpa till lite där DKRS (ridskolan) kommer att hålla till, jag ska försöka knäppa lite kort också, så ska jag också ner till stallet och titta till lilla Ludde och se så han mår bra och mocka hans box. Sen så ska jag ner till stallet vid middag också och ge honom den och sen så kan han även få komma in också någon gång men det beror på hur vädret ser ut. Om det inte är så kalt så får han stå ute lite längre men de får vi helt enkelt se då när det blir :).


Ponny och ryttare som var och tävlade på DKRS i sommras


Kommentarer
Postat av: nea

sv; uppe från fredagen nu ;) inte mycket men lite lite iaf :) åker ju dit på söndagen oxå, kanske nåt då ;)

ska du dit nån dag? :)

2010-11-27 @ 16:27:25
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0