Athena

Då har man ridit Mistys syster :') hon heter Athena och är 4år, kanske inte så lik Misty i utseendet men hon var lika go och trevlig som Misty var :). Det blev tyvärr inga bilder men ska försöka få några bilder på henne nästa gång jag träffar henne, det var första gången hon var nere i ridhuset på DKRS och där fans det MYCKET att titta på och undersöka.
Hon var iaf väldigt trevlig och hon hade en super mjuk trav som jag skulle kunna rida i fortfarande ;) <3

Hanna och Maya <3

Nu ska jag sätta mig med lite skolarbete och en kopp te tror jag.

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tack för dina fina ord :). Vi får se hur det blir med bloggen, kanske bara drar ner på antal inlägg/dag istället för att sluta helt...

2010-11-14 @ 21:21:39
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0