Vilken toppen helge

Ja helgen blir det full rulle *jippi*:) .


Idag fredag så ska jag försöka hinna hoppa lite på Evita som jag ska tävla på, på söndag i Hudiksvall på HRPK. Sen så ska jag försöka hinna rida Mystik också för honom ska jag tävla imorgon på vår lokala hemma dressyrtävling och så ska jag rida Misty hade jag tänkt ;). Vi får se hur mycke jag hinner men minst två hästar blir de iaf. Sen så ska vi ju fixa och göra fint tills tävlingarna imorgon.


Det ska vara dressyrtävlingar och vi har både ponny och häst samma dag så det kommer att bli en hel dag på stallet alltså :D. Jag ska tävla på Mystik som är en av DKRS-ridskolehästar, honom ska jag rida i klass: 1 och 2 som är en LC:II och LB:I :).
Det kommer att vara ponnyer först och tävlingarna startar kl:09.00. Jag har tänkt att jag ska lära mig programmen då när ponny är och sen så får vi se hur det går ;).

 
När tävlingarna är över så ska jag fixa inför hopptävlingarna i Hudiksvall på Söndag, jag ska nog försöka hinna smörja och pakta klart allt idag för annars så kommer det att bli så fruktansvärt sent ;P.
Jag ska rida Evita förs i en LC och sen Lag klassen. EVITA är en av DKSR-ridskoleponnyer, kategori C.


Det kommer alltså bli en toppen helgen :D


Ni får hålla utkik här om ni vill veta hur det har gått helt enkelt ;)  




Mystik :)



Hanna på Evita i LA i Hudik (HRPK) på Evita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0