Världens bästa sommar jobb

Jag har varit utan sommar jobb eller jag sökte till stallet genom kommunen men då fick jag inte något sommarjobb också igår så frågade Madde mig om inte jag vill rida hennes andra häst under sommaren :), hennes ung häst Honny som är 4 år som ska säljs efter sommaren så jag ska rida henne i sommar och hon ska stå nere på DKRS :).

Skulle inte kunnat bli mer perfekt :D så nu har jag sommarjobb en häst att rida i sommar och hon ska stå nere på stallet där jag kommer att tillbringa hela min sommar iaf. Det kunde helt enkelt inte ha blivit bättre :D <3



Bild på Honny, bilden är snodd från Maddes Facebook ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ingen är gladare än jag för detta :-)

2010-05-23 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0