Jag kan inte gråta...

Har varit på stallet idag (för ovanlighetens skull) Misty fick ta det lugnt idag och vi stod och myste en massa :) <3.

Imorgon kl 18.00 så ska jag hoppa på Misty medans Madde filmar oss, så att ni också får se hur underbar lilla skrutt är och inte bara jag och Madde ;) <3.
Jag frågade även om inte Elin (http://sweettilly.blogg.se/) ville knäppa lite kort också om det var bra väder i morgon, jag har tänkt att knoppa henne och göra henne riktigt fin och då kommer INGEN att kunna motstå världens läkraste gräddbakelse vid namn Misty, jag lovar att ni kommer smälta när ni ser henne ;) <3.

Lilla skrutt kommer inte att ha de lätt i lvet för varenda människa som ser henne kommer att göra allt för att hon ska bli just deras. Det är inte lätt att vara bäst, vakrtst och snällast. Som sagt inte lätt men det är sånt man får ta när man bara är född BÄST, lilla hjärtat men livet är inte lätt och absolut inte rättvist.

jag kommer aldrig att glömma dig min aldra första nästa egna ponny, jag är så otroligt glad för tiden jag fått tillsammans med dig och minnena kommer jag att bära med mig, du har jet mig ett hjärta till för även om jag kommer att hitta flre älsklingar så kommer du ändå alltid att vara den där med de lilla EXTRA, jag mena vem glömmer sin första häst/ponny? Även om jag inte ägt dig så är du ändå den som jag har tagit hand om och du har gett mig så mycke.
Även att det är Mistys otroligt fina psyket och hennes trevliga sätt har fåt min mamma att gå ner till stallet så fort hon har haft tid.
Hon har fåt upp ett helt nytt intresse hoss henne och Mamma kan gå ner dit och bara stå i hagen och mysa med henne.

Jag är helt övertygad om att hon kommer att få det bra hos sin nya ägare och jag kommer bara att ha med mig bra minnen från den tid jag har fått den stora äran att sköta om dig och det är jag så otroligt tacksam för.

Dagarna tills du övergår till en annan komme att vara underbara och jag ska tavara på varenda dag tillsammas med dig och sen så kommer jag leva mie ett fantastiskt minne och i vetskapen om den finna ponny du är och kan man vara annat en glad då?
Jag tror inte att det går att vara ledsen för så fina minnen, nej jag är såååå glad för den här tiden :D <3. 

Jag kan inte gråta över något som har varit så underbart, du ska inte få ett dystert avslut hos oss för du är vär något mycke bättre och vad kan vara bätre än lycka.



Jaa jag får väl bjuda på bilden av mig själv för att visa att jag faktiskt inte ÄR ledsen ;)
Bilden är gammal men var gör de.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är något alldeles extra Sandra!!!! Tack för bra ridning idag så jag kunde filma er...finns på min kanal på Youtube nu :-). Kram!

2010-05-05 @ 21:38:30
Postat av: Sandra Granlund

åhh då ska jah kolla :)

2010-05-05 @ 22:40:38
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0