105 cm på Misty

Idag hoppade jag och Misty tillsammans med Elin och Tilly :)<3. Vi skrittade och travade fram runt hagarna innan vi började hoppa på utebanan.
Misty kändes riktigt fin idag och vi började hoppa fram, allt gick bra och vi hoppade på, det kändes riktigt bra kan jag säga: ÄLDSKADELILLAPONNY<3 Elin och Tilly gick det också super bra för, jag tror inte jag har sätt Tilly så fin på hinder någon gång :) <3.

Sandra knäppte kort och fick assistera som banpersonal vilket inte var lätt för vi var då ALDRIG nöjd ;D <3, eftersom hon knäppte med min kamera och det är så fruktansvärt ljuskänslig så blev det inte så bra kvalité på bilderna men iaf bevis på att vi har VÄRLDENS BÄSTA PONNYER!

När vi hoppat så mätte Sandra hindren och dom låg på över 1m :O <3  Hindrena kändes inte alls så höga och båda ponnyerna var hur finna som helst och bara hoppar allt, tänk vilka undrbara så älskade ponnyer<3.

När vi hoppat färdigt så sänkte vi (Sandra och Rebecka) alla hinder för att dom bara skulle få hoppa något språng på lite lägre höjd och sedan så bestämde vi oss för att trava och skritta av hästarna rejält efter ett hårt hopp pass och så fick det bli.
När vi kom tillbaks så ställde vi in hästarna i varsin box där det fick lite hö och kraftfoder.

Bildbevis:

ELIN OCH TILLY hoppar 105 cm<3








Jag och Misty hoppar 105cm <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0